Mail

درمورد نرم‌افزارهای کاربردی مکینتاش
e
elho
پست: 26
تاریخ عضویت: 27 دسامبر 2010, 00:02
محل اقامت: تهران -اصفهان
تماس:

Mail

پست توسط elho »

سلام همگی نرم افزار میل من مشکل پیدا کرده ...یه مدتیه که به روز نمیشه...یعنی از حدود یک ماهه که من برای چک کردن gmailمجبورم صفحه gmailرو از سافاری باز کنم ;-( نمیدونم مشکل مال app mailیا مال خود gmailبه هر حال میشه کمکم کنید.....
آواتار کاربر
Behnam
پست: 3534
تاریخ عضویت: 27 می 2004, 04:44
محل اقامت: کانادا

Re: mail

پست توسط Behnam »

برای من این پیش نیامده ولی اگر ایمیلی در Mail از این حساب گوگل دریافت نمی‌کنید، پس این Account که در Mail دارید به درد نمی‌خوره. من پیشنهاد می‌کنم ابتدا ایمیل‌هایی را که در آن حساب دارید به پوشه‌ای در خود مک منتقل کنید تا محفوظ باشند، بعد کلاً آن اکانت را در Preferences پاک کنید و از نو یک اکانت درست کنید و گام به گام اطلاعات حساب گوگل خود را در ساختن اکانت جدید وارد کنید. مک من که حساب گوگل را خیلی راحت راه می‌اندازد. البته این آخرین بار که راهش انداختم یک حساب IMAP برایش باز کردم و نه POP. اگر حافظه‌ام درست باشد در گذشته برایش یک POP باز کرده بودم. ولی اینبار Mail خود به خود برایش یک حساب IMAP درست کرد.
آواتار کاربر
Pooria Azimi
Site Admin
پست: 3332
تاریخ عضویت: 23 آگوست 2008, 14:32
محل اقامت: Santa Barbara, CA

Re: mail

پست توسط Pooria Azimi »

من مدتهاست از Sparrow به‌جای میل خود مکینتاش استفاده می‌کنم، اما برای امتحان الآن وارد Mail.app شدم و دیدم حداقل برای من که بسته نیست (یعنی، احتمال این‌که فیلتر شده باشه رو از ذهنم بیرون کردم).

تنها احتمالی که به ذهنم می‌رسه اینه که شاید تنظیمات میلتون الکی به هم خورده. برای همین، چون سرعت اینترنت ایران پایینه، ارزشش رو داره اول یک بار تنظیمات رو چک بکنید و بعد طبق پیشنهاد بهنام عمل کنید.
در تنظیمات میل و در قسمت Accounts،‌ ببینید نوع اکانتتون چی هست - در سمت چپ نوشته مثلاً GMail IMAP ـه، یا GMail POP3).

اگر IMAP ـه:
مطمئن بشید که Incoming Mail Server ـتون imap.gmail.com ـه و پسورد، نام کاربری و ایمیلتون درست وارد شده.
در قسمت Advanced، مطمئن بشید که دو چک‌باکس اولی تیک خورده‌ن و پورت ور ۹۹۳ وارد کنید و ترجیحاً تیکِ کنارش رو هم بزنید.

اگر POP3 ـه:
مثل بالا عمل کنید؛ فقط، Incoming Mail Server رو pop.gmail.com و پورت رو ۴۶۵ و یا ۵۸۷ وارد کنید.

اگر بعد از این تغییرات، باز هم ای‌میلهاتون رو نمایش نمی‌داد، دیگه باید یک بار از نو اکانتتون رو ایجاد کنید.


البته یه پیشنهاد: اگر POP3 بود، طبق پیشنهاد بهنام عمل کنید و یک نسخهٔ جدیدش رو (با IMAP) بسازید. خیلی بهتره و تمام فولدرهاتون رو هم نشون می‌ده. حتماً ولی قبلش برای اطمینان، این نسخهٔ اکانتتون و ای‌میلهاش رو روی کامپیوتر خودتون آرکایو کنید: Mailbox -> Archive Mailbox.
e
elho
پست: 26
تاریخ عضویت: 27 دسامبر 2010, 00:02
محل اقامت: تهران -اصفهان
تماس:

Re: mail

پست توسط elho »

سلام من یک بار دیگه همه چیز رو چک کردم mail من روی imap تنظیم شده بود و همه چیز همون جوری بود که گفتید...اما باز هم کار نکرد.... نمیدرنم یعنی باید دوباره اکانت بسازم؟؟؟
آواتار کاربر
Ilia
Site Admin
پست: 6188
تاریخ عضویت: 25 سپتامبر 2006, 00:01
محل اقامت: کانادا

Re: mail

پست توسط Ilia »

الهام،

ارورش چيست؟ چه پيغامى ميدهد؟ شايد اشكال از شركت اينترنتتان باشد كه راهش را مسدود كرده باشد.

اگر در تنظيمات جيميل، انتخاب نكرده باشيد كه بعد از دريافت ايميل، آن را از سرور گوگل بردارد، هميشه يك نسخه از نامه‌هايتان در گوگل باقيست. اگر اينطور باشد ميتوانيد، آن اكانتان را از برنامه Mail پاک كنيد و همانطور كه بهنام گفت دوباره جديدش را بسازيد. اگر بخواهيد ميتوانيد يك اكانت جيميل جديد بسازيد و اين را با آن امتحان كنيد كه ببينيد مشكل از كجاست.

راستش من خودم چندين سال است كه از نسخه آنلاين جيميل استفاده ميكنم. اما اينترنت ما اينجا وضعش بهتر از مال شماست.

ايليا 
e
elho
پست: 26
تاریخ عضویت: 27 دسامبر 2010, 00:02
محل اقامت: تهران -اصفهان
تماس:

Re: mail

پست توسط elho »

سلام مسیله اینه که هیچ پیغامی نمیده.....امتحان کردم توی فرستادن مشکلی نداره اما نامه های دریافتی را نمایش نمیده اوایل که تازه کشف کرده بودم مشکل داره.گاهی علامت هایی مثل علامت تعجب داخل مثلث یا یک علامت توی مایه های اتصال ، جلو صندوق دریافت نمایش مید اد اما اخیرا که به صرافت رفع مشکلش بر آمدم دقت می کنم می بینم که دیگه اون علامت ها را هم نمایش نمیده. چه جوری اکانتم را پاک کنم؟فقط با حذف اطلاعات از پنجره account؟ راستی اینترنتم هم این چند وقته چشمش نزنم وضعش بد نبوده مثلا از این پر سرعت های ایرانه اگر چه سرعتش در حد dialupیه ذره بیشتره :d....به هر حال فکر نکنم مشکل مال اون باشه....دوستام که مک دارند mail شون با سرعت اینترنتمون مشکلی نداره....
آواتار کاربر
Ilia
Site Admin
پست: 6188
تاریخ عضویت: 25 سپتامبر 2006, 00:01
محل اقامت: کانادا

Re: mail

پست توسط Ilia »

آره در همان پنجره اكانتز، اكانت مورد نظرت را انتخاب كن و بزن روى منهاى آن پايين، به شرطى كه كپى نامه‌هايت هنوز روى سرور گوگل باشد. در غير اينصورت، بايستى قبلش فولدر متعلق به mail را كه در لايببرى اكانتت هست را جايى كپى كنى كه نامه هايت از بين نرود.

اين كه ميلت درست كار كند به سرعت اينترنتت مربوط نيست.  

---------
پوریا جان، ببخشید که من تکرار همان چیزهایی را که شما نوشته بودید را نوشته‌ام. راستش با آیفون برآوز میکردم، اصلا جواب شما را ندیده بودم.
ایلیا
e
elho
پست: 26
تاریخ عضویت: 27 دسامبر 2010, 00:02
محل اقامت: تهران -اصفهان
تماس:

Re: mail

پست توسط elho »

ممنون از همگی با حذف اکانت قبلی و ساخت اکانت جدید مشکلم حل شد.تشکر بابت راهنمایی هاتون. :-D
الهام
آواتار کاربر
Nyaiesh
پست: 357
تاریخ عضویت: 09 نوامبر 2009, 14:38

Re: mail

پست توسط Nyaiesh »

دوستان من هم چنین مشکلی دارم، البته جی‌میل خوب کار می‌کند اما یک میل اختصاصی دارم که نامه‌ها را دریافت می‌کند اما وقتی می‌خواهم نامه بفرستم برنامه پیغام می‌دهد که از این سرور نمی‌تواند ارسال کند در گوگل هم جست‌جو کردم که دیگران هم چنین مشکلی داشتند.
ممنون از راهنمایی.
خدایا کیهان و زمین و نوترون در طواف و ما در خواب
آواتار کاربر
Microsoft24
پست: 349
تاریخ عضویت: 26 آگوست 2009, 19:02
محل اقامت: Tehran
تماس:

Re: mail

پست توسط Microsoft24 »

m]reza نوشته شده:دوستان من هم چنین مشکلی دارم، البته جی‌میل خوب کار می‌کند اما یک میل اختصاصی دارم که نامه‌ها را دریافت می‌کند اما وقتی می‌خواهم نامه بفرستم برنامه پیغام می‌دهد که از این سرور نمی‌تواند ارسال کند در گوگل هم جست‌جو کردم که دیگران هم چنین مشکلی داشتند.
ممنون از راهنمایی.
مشکل از پورت smtp سرور ه ! ;-)
از کجا باید شروع کرد ، درد دل که گفتنی نیست ، قصه ی من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست .
آواتار کاربر
Nyaiesh
پست: 357
تاریخ عضویت: 09 نوامبر 2009, 14:38

Re: mail

پست توسط Nyaiesh »

بله درسته.
دوستان من راه حلش را می‌نویسم شاید به درد خورد: اگر پس از تنظیم میل با برنامه، متوجه شدید امکان دریافت دارید اما نمی توانید ارسال کنید این مشکل به خاطر عرضه کننده اینترنت به‌ شماست که معمولا با تنظیم‌های آن ها حل می شود مثلا آن‌هایی که از شاتل استفاده می کنند این‌جا را بخوانند:
http://www.shatel.ir/support/spam/mozilla/
خدایا کیهان و زمین و نوترون در طواف و ما در خواب
e
elho
پست: 26
تاریخ عضویت: 27 دسامبر 2010, 00:02
محل اقامت: تهران -اصفهان
تماس:

Re: mail

پست توسط elho »

سلام دوباره من....الان من سیستم عاملم را عوض کردم و تبدیلش کردم به شیر اگرچه اصلا دوستش ندارم اما باهاش فعلا می سازم اما دوباره با میل مشکل دارم اینبار دریافت می کنم اما توانایی ارسال ندارم فکر کنم همون مشکل که دوستان توی دو تا پست قبلی گذاشتن اما فعلا سوال اینه که آیا این راهی که گفتن مشکل من را هم حل میکنه با توجه به اینکه اپ میل توی شیر تغییر های زیادی داشته.
m
masoudk
پست: 27
تاریخ عضویت: 10 سپتامبر 2013, 13:45

برنامه ایمیل سیستم عامل مک

پست توسط masoudk »

سلام
من روی برنامه ایمیل خود مک دوتا ایمیل نصب کردم. یکیش را می خواهم طوری تنظیم کنم که وقتی دکمه send / receive را می زنم فقط ایمیل های جدید را بگیره و نه ایمیل های که از قبل توی ایمیلم هست چطور باید این کار را بکنم؟
آواتار کاربر
iSam
پست: 1998
تاریخ عضویت: 08 ژوئن 2006, 23:51
محل اقامت: Austria

پاسخ: mail

پست توسط iSam »

بچه ها، در Mail من اگر بخواهم Undo Send کنم، باید چه کار کرد؟ من میخوام یک گزینه داشته باشم که هر وقت ایمیلی فرستادم و پشیمان شدم یا اشتباهی بود، برگردانمش.
 Mac Studio
 iPhone 12 Pro Max
 Apple Watch
 iPad Air
 Apple TV
 AirTag
 Think Different
آواتار کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
پست: 2904
تاریخ عضویت: 26 می 2004, 12:45
تماس:

پاسخ: Mail

پست توسط Ali.Rastegar »

سامان جان معمولا در چند ثانیه اول اگر ایمیل هنوز در Outbox باشد میتوانی جلوی ارسالش را بگیری، وگرنه دیگر از کنترل Mail خارج است و ارسال شده است.
اگر از نسخهٔ وب جیمیل هم استفاده کنی فکر کنم چند ثانیه‌ای گزینهٔ Undo را دارد.
MacBook Pro 2023 14-inch
ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Google [Bot] و 1 مهمان