نصب دیویدی رایتر اکسترنال برای مک

موضوعات دربارهٔ نسخه‌های قدیمی سیستم عامل مکینتاش
ارسال پست
N
Nonbahrami
پست: 88
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2015, 02:02
محل اقامت: تهران

نصب دیویدی رایتر اکسترنال برای مک

پست توسط Nonbahrami »

سلام دوستان، من یه دیودی رایتر سامسونگ گرفتم برای آی مک ولی متاسفانه فقط درایورش توی دسکتاپ نشون میده ولی اطلاعات داخل سی دی رو نشون نمیده، کسی راه حلی برای این مشکل داره؟
آواتار کاربر
Behnam
پست: 3534
تاریخ عضویت: 27 می 2004, 04:44
محل اقامت: کانادا

پاسخ: نصب دی وی دی رایتر اکسترنال برای مک

پست توسط Behnam »

مدلش را در این صفحه تایپ کنید ببینید آیا درایور برای سیستم عامل مک دارد یا نه.
http://www.samsung.com/au/support/categ ... dvd_writer
من مدل SE-S084F/RSWS را وارد کردم و درایور برای مک نداشت.
آواتار کاربر
Arzhang
Site Admin
پست: 1458
تاریخ عضویت: 17 آگوست 2009, 15:06
محل اقامت: مونترآل

پاسخ: نصب دی وی دی رایتر اکسترنال برای مک

پست توسط Arzhang »

این دی‌وی‌دی رایتر با یو اس بی به آی‌مک وصله؟ اگه این طوره مگه به درایور نیاز داره؟ من یک دی‌وی‌دی درایو اکسترنال خودم دارم که به هر مک و ویندوزی می‌زنم کار می‌کند.
آواتار کاربر
saeidk
پست: 1151
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2005, 18:20
محل اقامت: ایران-تهران

پاسخ: نصب دی وی دی رایتر اکسترنال برای مک

پست توسط saeidk »

من هم ترنسند دارم و درایور نمی خواد
آواتار کاربر
Ilia
Site Admin
پست: 6195
تاریخ عضویت: 25 سپتامبر 2006, 00:01
محل اقامت: کانادا

پاسخ: نصب دی وی دی رایتر اکسترنال برای مک

پست توسط Ilia »

Nonbahrami نوشته شده:سلام دوستان، من یه دیودی رایتر سامسونگ گرفتم برای آی مک ولی متاسفانه فقط درایورش توی دسکتاپ نشون میده ولی اطلاعات داخل سی دی رو نشون نمیده، کسی راه حلی برای این مشکل داره؟
مک درایو دیویدی را روی دسکتاپ نشون نمیده. اگر چیزی نشون میده، خود دیسک باید باشه. اگر دیسک باز نمیشه، اون قاعدتا مشکل درایو نیست و مسئلهٔ دیسک باید باشه.
ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان