آرم مکینتاش

موضوعات دربارهٔ نسخه‌های قدیمی سیستم عامل مکینتاش
ارسال پست
ن
نوید
پست: 1
تاریخ عضویت: 13 دسامبر 2004, 19:33

آرم مکینتاش

پست توسط نوید »

با سلام ، آرم دو صورتی که یکی به رو برو و دیگری به کنار نگاه میکند و در سیستمهای عامل مکینتاش به چشم می خورد، نشانه چیست؟ (جواب فوری! )[quote][/quote][/url]
A
Ali

پست توسط Ali »

با سلام،
والله منهم دقیق نمیدونم ولی این آرم در سیستم ۸ و ۹ هم بود و موقع روشن کردن سیستم خوش‌آمد میگفت.
شاید معناش این باشه که استفاده از این گامپیوتر خوشحالتان خواهد کرد :roll:
آواتار کاربر
Behnam
پست: 3534
تاریخ عضویت: 27 می 2004, 04:44
محل اقامت: کانادا

پست توسط Behnam »

این علامت "Finder" اپل است. شاید این ابتکار اپل در ایجاد "Interface" سهل برای کاربران منشأ طرح دو صورت درهم بوده باشد!
م
مهمان

پست توسط مهمان »

يک سري به اینجا بزنيد...فکر کنم يک چيزهايي گفته...
http://developer.apple.com/softwarelice ... clogo.html
آواتار کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
پست: 2912
تاریخ عضویت: 26 می 2004, 12:45
تماس:

پست توسط Ali.Rastegar »

ممنون از لینک شما،البته اون صفحه درباره گذاشتن لوگوی Built for Mac هست که اگر کسی خواست بر روی محصول نرم افزاری یا سخت افزاری خودش بگذاره.
موفق باشید.
ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان