سیستم عامل ۷ اپل برای مک‌ های قدی

موضوعات دربارهٔ نسخه‌های قدیمی سیستم عامل مکینتاش
ارسال پست
م
مهمان

سیستم عامل ۷ اپل برای مک‌ های قدی

پست توسط مهمان »

http://download.info.apple.com/Apple_Su ... ion_7.5.3/


ميشه دانلودش كرد وبعد شبيه سازيش كرد رو پي سي؟
م
مهمان

پست توسط مهمان »

اگه ميشه چگونگي كار را توضيح بيد.
آواتار کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
پست: 2912
تاریخ عضویت: 26 می 2004, 12:45
تماس:

پست توسط Ali.Rastegar »

بله، راهنمای کامل این کار رو در آرشیو مجله شبکه پیدا خواهید کرد، اگر اشتباه نکنم از مطالب آقای صباغ هست.
نمی‌دونم در سایت مجله شبکه هست یا نه.
موفق باشید
م
مهمان

پست توسط مهمان »

لينكي ازش نداريد؟
آواتار کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
پست: 2912
تاریخ عضویت: 26 می 2004, 12:45
تماس:

پست توسط Ali.Rastegar »

این سایت مجله شبکه بگردید ببینید هست یا نه:
http://www.shabakeh-mag.com/
موفق باشید
ارسال پست

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 0 مهمان