انجمن ویکی قلم‌های فارسی
ورود / عضویت

لینک برای دانلود کردن

در اینجا می‌توانید نسخه اصلی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد نظرتان را تقاضا کنید

لینک برای دانلود کردن

پستتوسط saeid.g » 22 آوریل 2006, 04:41

دوستان سلام
من در خارج ازایران هستم ودسترسی به اینترنت با سرعت بالا را دارم
لطفا اگر لینک یا ادرسی برای دانلود کردن 10.3 ویا 10.2 را کسی دارد
لطف کند
ممنون
saeid.g
 
پست‌ها : 21
تاریخ عضویت: 19 آوریل 2006, 03:37
محل سکونت: Berlin

پستتوسط Behnam » 22 آوریل 2006, 05:39

ایرماگ به حق کپی رایت احترام می‌گذارد و از توزیع غیر قانونی نرم‌افزار های کپی رایت شده - بویژه در خارج از کشور- حمایت نمی‌کند. این نتنها با سیاست عمومی ایرماگ مغایر است، بلکه موقعیت به رسمیت شناخته شدهٔ ایرماگ را نزد اپل به خطر خواهد انداخت.
نماد کاربر
Behnam
 
پست‌ها : 3534
تاریخ عضویت: 27 مه 2004, 04:44
محل سکونت: کانادا

اقای رستگار حق با شماست

پستتوسط saeid.g » 22 آوریل 2006, 13:36

با این سیستم اشنا بشوم اورجینال حال میکنم
از طرفی هم اینها سرمایه دارهای گردنکلفتی هستند
وبا این بادها برگی ازشان نمیریزه اگر راست میگن قیمتهای
نرمافزار را نصف کنند بعضی وقتها ببینن چطور خریدار
از همه جا سرازیر میشود
مرسی از جوابتان اقای رستگار حق با شماست
ومن مقصر هستم و معذرت میخواهم
saeid.g
 
پست‌ها : 21
تاریخ عضویت: 19 آوریل 2006, 03:37
محل سکونت: Berlin

پستتوسط Ali.Rastegar » 22 آوریل 2006, 19:51

یعنی شما میخواهید با شبیه‌سازها نصب کنید؟
راستی نام خانوادگی بهنام رستگار نیست ;-)
موفق باشید
نماد کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
 
پست‌ها : 2878
تاریخ عضویت: 26 مه 2004, 12:45

Re: اقای رستگار حق با شماست

پستتوسط Behnam » 22 آوریل 2006, 22:07

saeid.g نوشته است:[نمایش]
با این سیستم اشنا بشوم اورجینال حال میکنم از طرفی هم اینها سرمایه دارهای گردنکلفتی هستند وبا این بادها برگی ازشان نمیریزه اگر راست میگن قیمتهای نرمافزار را نصف کنند بعضی وقتها ببینن چطور خریدار از همه جا سرازیر میشود

موقعیت شما را درک می‌کنم. می‌خواهید قبل از خرید آزمایش کنید. این قابل درک است، بخصوص در موقعیت شما که ممکن است که پول زیادی برای سیستم عامل بپردازید و تازه روی کامپیوترتان قابل نصب نباشد. این را بهتر است که از طریق همان مسافر از ایران حل کنید. اما در مورد ارزان کردن قیمت نرم‌افزارها، بسیاری به شما پاسخ خواهند داد که اگر کپی سازی غیر قانونی در میان نبود، سازندگان نرم‌افزار ناچار نمی‌شدند که درآمد از دست رفته را بر سر مشتریان صادق خود سرشکن کنند. حق تا حدودی با شماست،کپی سازی غیر قانونی به سرمایه داران گردن کلفت لطمه چندانی نخواهد زد، لطمهٔ واقعی متوجه شرکت‌های کوچک و متوسط تولید نرم‌افزار می‌شود که موجودیت آنها مستقیماً وابسته به سلامت بازار این پلاتفرم است و در سرشکن کردن درآمد از دست رفته روی مشتریان صادق با محدودیت‌های جدی روبرو هستند. در نهایت امر، کپی سازی غیر قانونی بزرگترین لطمه را به مجموعهٔ کاربران و مشتریان این نرم‌افزارها وارد می‌سازد. این نوع مبارزه با «سرمایه دارهای گردن کلفت» تف سر بالاست!
نماد کاربر
Behnam
 
پست‌ها : 3534
تاریخ عضویت: 27 مه 2004, 04:44
محل سکونت: کانادا

پستتوسط Behnam » 22 آوریل 2006, 23:16

Ali.Rastegar نوشته است:[نمایش]
یعنی شما میخواهید با شبیه‌سازها نصب کنید؟

نه علی جان تو داستان این دوستمان را درست دنبال نکرده‌ای. او یک PowerBook دارد که مطمئن نیست چه سیستم عاملی روی آن نصب می‌شود. خیلی شبیه مشکل دوست همدانی که قبلاً مطرح شده بود. گمان می‌کنم که سعید مواد اولیهٔ لازم را برای تصمیم گیری بدست آورده است. تو فعلاً برو و به درس و مشقت برس که می‌دانم سخت گرفتاری!
نماد کاربر
Behnam
 
پست‌ها : 3534
تاریخ عضویت: 27 مه 2004, 04:44
محل سکونت: کانادا

پستتوسط Ali.Rastegar » 23 آوریل 2006, 18:24

تاپیک مربوطه را دیده بودم اما فراموش کرده بودم ایشون همون فرد هستن. البته شبیه سازی باز هم خیلی غیر عادی نیست. از طریق بعضی کارهای مشابه شبیه سازی میشه نسخه‌های جدیدتر Mac OS X رو روی سیستمهای قدیمی ناسازگار نصب کرد که البته شخصا تجربه‌ای در این مورد نداشتم.
موفق باشید
نماد کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
 
پست‌ها : 2878
تاریخ عضویت: 26 مه 2004, 12:45

دوست عزیزی که مشکل مشابه من داشت

پستتوسط saeid.g » 23 آوریل 2006, 23:51

با سلام
دوستان مرسی از توضیحات وراهنمایی هایتان
این را بگویم که من هم تاپیک اون دوست عزیزی که مشکل مشابه من داشت را خواندم ایشان اولا از سویس یا جای دیگه برایشان لپتاپ به ایران امده بود ولی من از المان هستم در ثانی من مشخصات دستگاه خودم را در تاپیکهای قبلی نوشتم که اگر ملاحضه کنید کلی فرق دارند تازه یکی از عزیزان یا بهنام و یا علی عزیز لینکی از شرکت اپل برایم گذاشتند که بعد از دیدن ان من تازه اسم و مشخصات شرکتی دستگاه و مدل تجاری ان را فهمیدم که تا قبل از ان نمیدانستم
مطلب بعدی راجع به کپی رایت اول بگم که من هم با کپی رایت موافقم ولی اگر یک ورزیونی را بگیرم و اگربه دستگاه نخورد ویا من نتوانستم با اپل ارتباط برقرار کنم چی من نزدیک منزلم در برلین یک فروشگاه بزرگ لوازم کامپیوتری هست که یک قسمتش برای اپل هست رفتم و پرسیدم اولا طرف از اون ضد خارجیها بود که زورش میامد جواب بدهد منم گیر دادم که به شرکتتان تماس میگیرم و میگم به من اطلاعات ندادی کم اورد ازش خواستم ورزیون تست برایم پیدا کند گفت نداریم ولی از بالا میپرسم گفتم اگر من تایگر بخرم بعداپس میگیری گفت اولا نداریم باید پول بدی برایت سفارش بدم ۱هفته بعد میاید حالا دیگه خودتان داوری کنید
اینم بگم که اینجا هم اکثرا کپی میکنند و به هم میدن فقط ایران نیست
دیگه حرفی ندارم
به امید کمکها و راهنما یی های شما
کوچک شما سعید
saeid.g
 
پست‌ها : 21
تاریخ عضویت: 19 آوریل 2006, 03:37
محل سکونت: Berlin

پستتوسط Behnam » 24 آوریل 2006, 01:46

دوست عزیز،
متأسفم که از این گفتگو چنین برداشت کرده‌اید که من شما را به محاکمه کشیده‌ام. ابداً منظور این نبوده و نیست. من که باشم که به شما درس بدهم. درست برعکس، من خیلی از شما ممنونم که به روشن‌تر شدن چون و چرائی سیاست عمومی ایرماگ کمک کردید. هدف این بود که روشن شود که چرا ایرماگ اولاً نمی‌تواند عاملی برای تبادل کپی غیر قانونی نرم‌افزار باشد، ثانیاً همگان را تشویق می‌کند که تا آنجا که ممکن است از استفادهٔ غیر مجاز نرم‌افزار خودداری نمایند.
احترام به کپی‌رایت هدف غائی ایرماگ است اما چشمش را بر واقعیات نبسته‌ است. واقعیت این است که همهٔ ما به درجات مختلف از نسخه های غیر مجاز نرم‌افزار استفاده کرده‌ایم و تا آیندهٔ قابل پیش‌بینی استفاده خواهیم کرد زیرا یا امکان عملی یا مادی خرید آن را نداریم و یا اگر هم داریم، با امکانات نرم‌افزار آشنائی نداریم و نمی‌خواهیم که پول بیهوده‌ای برای چیزی که برای استفادهٔ آن تضمینی نداریم بپردازیم... خصوصاً وقتی که آلترناتیو نسخهٔ رایگان غیر مجاز به راحتی در دسترس باشد.
این شرایط بویژه در مورد شرایط شما صادق است که اولاً مطمئن نیستید که کدام نسخهٔ سیستم عامل، کار شما را راه می‌اندازد ثانیاً به عنوان کسی که تازه صاحب یک مکینتاش شده است، شما حتی نمی‌دانید که با وجود سیستم عامل مناسب، آیا مکینتاش کار شما را راه می‌اندازد یا نه. مثلاً شما نمی‌دانستید که آفیس مایکروسافت برای مک از فارسی پشتیبانی نمی‌کند. خب این ممکن است که برای شما یک معیار برای قابل استفاده بودن یا نبودن مکینتاش باشد. به همین دلیل است که من به شما توصیه کردم که نسخه ای از سیستم عامل را از ایران تهیه کنید که به احتمال زیاد غیر مجاز است و خیلی ارزانتر خواهد بود. من اگر خودم در آلمان بودم DVD تایگر را در اختیارتان می‌گذاشتم تا از این سردرگمی خلاص شوید و تکلیف خود را بدانید.
هدف از این قبیل گفتگو این است که فراسوی واقعیات و مشکلاتی که هریک از ما به گونه‌ای با آن درگیریم، این طرز تفکر تشویق شود که احترام به کپی‌رایت در نهایت به سود ما عمل می‌کند و نه بر علیه ما.
من هم می‌دانم که در غرب هم خیلی‌ها نرم‌افزار ها را بطور غیر مجاز کپی و استفاده می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که این اقدام به افرایش قیمت نرم‌افزار برای مشتریان قانونی و در مورد شرکتهای کوچکتر، به کاهش تلاشها در جهت بهبود بخشیدن به کالاهای خود منجر نمی‌شود. این لطمات در بازار های عظیمی چون زبان‌های لاتین با چینی شاید قابل جذب باشد ولی برای زبانی چون فارسی با بطور کلی عربی، قابل جذب نیست و مستقیماً بر کیفیت خدمات کامپیوتری به زبان فارسی تأثیر سوء می‌گذارد.
به هر حال من امیدوارم که شما هرچه زودتر نسخه‌ای از تایگر را پیدا کنید و ایرماگ را هم در جریان تجربیات خود روی مکینتاش قرار دهید. اکثر نرم‌افزار ها -بجز سیستم عامل- یک نسخهٔ آزمایشی را در اختیار مشتریان به رایگان قرار می‌دهند تا به کاربران فرصت آزمون کارائی آن را داده باشند. پس از این دورهٔ آزمایشی، اگر مطلوب واقع شد می‌شود آن را خرید.
خوب است که همهٔ ما تلاش کنیم برای نرم‌افزاری که بطور روزمره استفاده می‌کنیم نسخهٔ مجاز آن را تهیه کنیم تا تولید کنندگان به بهبود کیفیت کالای خود ادامه دهند.
نماد کاربر
Behnam
 
پست‌ها : 3534
تاریخ عضویت: 27 مه 2004, 04:44
محل سکونت: کانادا

پستتوسط Ali.Rastegar » 24 آوریل 2006, 14:20

گمان می‌کنم برای اطمینان از سازگاری تنها راه حل دریافت و نصب کپی غیر قانونی نیست.
شما میتونید حتی بر روی سیستمی که توسط Tiger و Panther رسما پشتیبانی نمیشود آنها را نصب کنید. روش کار دریافت و استفاده از XPostFacto هست:
http://eshop.macsales.com/OSXCenter/XPo ... Facto.html
برای اجرای XPostFacto باید روی سیستمتان Mac OS 9.x یا 10.2 به بعد نصب باشد. اگر دستگاه شما DVD-Rom ندارد بهتر است نصب Tiger را فراموش کنید مگر اینکه در آلمان هنوز اپل نسخه DVD را با CD تعویض کند. اما Panther که بر روی CD هست حتی اگر با سیستم شما ناسازگار باشد با کمک XPostFacto سازگار می‌شود. البته قبل از هر تصمیمی حتما مطالب سایت XPostFacto را به دقت بخوانید.
موفق باشید
نماد کاربر
Ali.Rastegar
Site Admin
 
پست‌ها : 2878
تاریخ عضویت: 26 مه 2004, 12:45



بازگشت به تقاضای نرم‌افزار و سخت‌افزار


کاربران حاضر در این انجمن: بدون کاربران آنلاین و 3 مهمان