AmiN.D نوشته است:دوستان از چه نرم افزاری برای دور زدن استفاده میکنید روی مک؟
پروکسی فایر من دیگه کار نمیکنه روی این isp
در ضمن نمیخوام add-on روی فایرفاکس باشه چون cpu به سقف میچسبه!
در انتخابات پيش رو، از مسعود درخشان به عنوان سخنگوی اقتصادی سعيد جليلی نام برده میشود که گويا دکترای اقتصاد خود را از انگلستان دريافت کرده و هم اکنون استاد و عضو هيات علمی دانشگاه علامه طباطبايی است. و اين هم چند فراز از افکار اين نظريهپرداز «اقتصادی» به نقل از سايت «خبر آنلاين» (بيستم خرداد ماه):
*مشکلات ما از زمانی شديد شد که اين فرهنگ جهادی که به صورت مبارزه عليه تجاوز به نظام اسلامی ايجاد شد جای خودش را به نمايشگاه گل و گياه داد و شروع کردند جدولهای شکسته خيابان را رنگ کردند.
* اگر همين فردا تحريمها لغو شد آن وقت من میگويم که ما همه بايد عزا بگيريم. از نظر من در تاريخ صد ساله کشور از آغاز تاريخ کشف نفت در کشور تا اکنون هيچ لطف الهی از ناحيه نفت بر مردم ايران نيامده جز اين تحريم اخير.
*اين مسخره بازی بود که خبرگزاریهای خارجی بهراه انداخته بودند که اگر دلار برسد به قيمت ۲۰۰۰ تومان، نظام واژگون میشود ولی الآن دلار به بيش از ۳۰۰۰ تومان رسيد و بحمدالله نظام اسلامی پابرجا و محکم است.
*همه ما بايد يک نامه تشکر به آقای اوباما بنويسيم و بگوييم که ما از شما بهخاطر حماقتتان ممنونيم که اين اقتصاد کشور ما را يک تکانی داديد. من به عنوان يک معلم کوچک اقتصاد يک احتمال میدهم که اگر دلار به ۴۰۰۰ يا ۵۰۰۰ تومان برسد و جريان اقتصاد کشور به همين وضع و با همه اين مشکلات ادامه پيدا کند، بزرگترين زنگ خطر برای آمريکا خواهد بود و آمريکا به سرعت همه تحريمها را برخواهد داشت.»
با خواندن چنين سخنانی انسان نمیداند بايد بخندد يا گریه کند. واقعيت آن است که در با نفوذترين بخشهای حاکميت جمهوری اسلامی، «انديشه اقتصادی» از اين مرز فراتر نمیرود.
در عصر حاضر یک تکامل دیجیتال در برابر چشمان مان در حال وقوع است و به جرات می توان گفت بخش بزرگی از این تحول بر دوش رسانه های اجتماعی است. به همین مناسبت ۹ تیرماه (۳۰ ژوئن ) در سراسر جهان به عنوان «روز رسانه های اجتماعی» نامگذاری شده و هر ساله با برگزاری برنامه هایی جشن گرفته می شود.
در ایران هم برای دومین سال قرار است همایش روز رسانه های اجتماعی با رویکرد «رسانه اجتماعی در سازمان» طی این تاریخ، همزمان با سراسر جهان در تالار ایوان شمس تهران برگزار گردد. گفته می شود هدف اصلی دومین دوره این همایش تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی است؛ تا راه را برای بهینه سازی و شناخت ظرفیت ها، فرصت ها و راهکارهای کاربرد رسانه های اجتماعی فراهم نماید.
از مباحث مورد نظر در همایش امسال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- کاركردهای رسانههای اجتماعی برای سازمانها
- طراحی، توسعه و کاربرد رسانههای اجتماعی سازمانی
- فرهنگ سازماني، آموزش و رسانههاي اجتماعي
- تبليغات و بازاریابی با رسانههای اجتماعی برای رونق کسبوکارها
- بررسي علل و موانع بكارگيري رسانههاي اجتماعي در سازمانهاي ايراني
- استراتژی و سیاست سازمانها در ایجاد و یا مواجهه با رسانههای اجتماعی
- روشهای ترویج رسانههای اجتماعی سازمانی در دستگاههای همراه
- تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمانهای ایرانی و خارجي
- راههای بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمانها در رسانههای اجتماعی
اگر علاقه مند به شرکت در این همایش هستید، از هم اکنون می توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید . در صورتی هم مقاله ای در هر یک از زمینه های مرتبط با همایش تهیه کرده اید، تا ۵ تیرماه فرصت دارید آن را به دبیرخانه همایش ارسال کنید.
کاربران حاضر در این انجمن: بدون کاربران آنلاین و 53 مهمان