انجمن ویکی قلم‌های فارسی
ورود / عضویت

iTunes — آیتونز

گفتگوهای مربوط به آیپاد، آیفون، آیپد، آیتیونز، آیکلاد و محصولات مشابه

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Mehdi.y » 27 نوامبر 2013, 22:17

ممنون ایلیا جان لینک اخری مشکلو از طریق ترمینال تا حدی بر طرف کرد.
Mehdi.y
 
پست‌ها : 557
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2010, 20:41

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط javadkh65 » 01 دسامبر 2013, 00:08

سلام دوستان

مدت چند روزه که من اصلا به هیچ وجه با چیز بی ان و بدون آن نمیتونم به آیتونز وصل بشم

خطای زیر در نرم افزار میاد و وصل نمیشه

کسی اطلاعی داره از راه حلش؟

ممنونم
پیوست‌ها
error.jpg
Mac mini - iBook G4 - iPhone 4S
Mac OS X 10.9.4 & 10.5.8 - iOS 6.1.3
javadkh65
 
پست‌ها : 671
تاریخ عضویت: 07 مارس 2007, 06:48
محل سکونت: اهواز

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Mehdi.y » 01 دسامبر 2013, 12:25

این همان مشکل من بود که با لینکی که ایلیا جان داد تا حدودی بر طرف شد البته هنوز مشکل برای اپدیت کردن دارم.
Mehdi.y
 
پست‌ها : 557
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2010, 20:41

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Amir_S » 01 دسامبر 2013, 14:37

در کمال تعجب من امروز با خطای ۱۰۰۹ مواجه شدم!!!
و البته این افزون بر اون مشکلاتی ه که قبلا بود.
MacBook Pro 990:
13" Unibody, CPU: 2.26GHz, RAM: 5 GB, SSD: 250GB, HDD: 1TB
OSX 10.15.3
•••
iPhone 4S: 32GB
iOS 9.5.3
•••
iPhone 7Plus: 128GB
iOS 14.2
•••
iPad Air 2: 64GB-4G
iOS 14.2
نماد کاربر
Amir_S
Site Admin
 
پست‌ها : 1794
تاریخ عضویت: 16 ژانویه 2010, 22:00
محل سکونت: تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط AliF » 01 دسامبر 2013, 16:31

من هم ارور ١٠٠٩ و مشكل purchase كه شما داري رو دچارش شدم.
من ديشب خواستم ايفونمو سينك كنم با ايتونز وسطش همون ارور داد و گفت اگه purchase نكني برنامه هات پاك ميشن،سر اين قضيه من خيلي از برنامه هام پاك شدن :(
چون purchase نميشه :(
از دوستان كسي ميدونه چطوري ميشه برنامه هاي پاك شده رو برگردوند؟!
AliF
 
پست‌ها : 67
تاریخ عضویت: 23 مارس 2013, 00:53

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط the end » 09 دسامبر 2013, 15:53

دوستان سلام
من یه مشکل با دانلود های آیتونز دارم بعد از تمام شدن دانلود در اغلب موارد در مرحله procrssing file گیر میکنه pause هم نمیشه حتی آیتونز رو هم نمیبنده باید حتما force quit کنم تا بسته شه
به نظرتون مشکل از کجاست؟
نماد کاربر
the end
 
پست‌ها : 65
تاریخ عضویت: 15 سپتامبر 2013, 15:36
محل سکونت: کرج

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Amir_S » 28 دسامبر 2013, 00:23

من بعد از مدت ها مشکلی که با آیتونز داشتم در آیفون حل شد (البته تقریبا)، ولی مشکل در مک همچنان پا برجا ست!
این شد که تصمیم گرفتم از پشتیبانی اپل کمک بگیرم…
البته میدونم که الان اونا تو تعطیلات هستن، ولی ابن مسخره ترین و غیر کارشناسی ترین جوابی بود که می تونستم بگیرم:
من نوشته بودم:
[نمایش]
Hi,
I have no problem on my iPhone, neither on Mac App Store or ibooks Store. Also I can open iTunes and app store pages in web browser, but when I want to connect to iTunes store,open a sore page in iTunes or play iTunes radio in iTunes app on my mac, it says that it cannot connect.
I have this problem for about two week and check it on 2 other networks and ISP (with same computer) too.
I checked my firewall and host file, verified mu keychain and tested it with another user account (guest user).
PS: I don't know if it help to isolate the problem!? but I cannot use "12days gift" app on two of these three networks. (cannot connect to server error!)
Thanks in advance.

و این اطلاعات رو هم مراحل ثبت درخواست گرفته بود
[نمایش]
Product : iTunes Store
Support Subject : Connecting & Downloading
Sub Issue : Connecting to iTunes Store with computer
Additional Details:
What device did you use to connect to the store? Mac computer
Choose the iTunes Store or App Store for your country: United States
Describe the alert message you received: iTunes could not connect to iTunes store. The secure network connection was terminated unexpectedly. Make sure your network connection is active and try again.

و جوابی که اومد:
[نمایش]
Hello,

Thank you for contacting the iTunes Store. As an Advisor for the iTunes Store, I handle issues related to billing, downloading, customer accounts, and the items available on the iTunes Store. Although your question falls outside of my area of specialty, I will be happy to assist you with resolving your issue.

I have verified that the iTunes Store is functioning and accepting connections. The issue could have been temporary, related to your internet connection, your local network, or your computer itself. If you’re still unable to connect, this article outlines some potential solutions:

Can't connect to the iTunes Store
http://support.apple.com/kb/TS1368

These articles have helped other Windows users resolve connection issues:

iTunes for Windows: iTunes Store connection troubleshooting
http://support.apple.com/kb/HT1527

iTunes for Windows: Could not establish a secure connection to the iTunes Store
http://support.apple.com/kb/TS1470

iTunes for Windows: can't access the Internet if proxy settings are incorrect
http://support.apple.com/kb/TS1490

iTunes: Troubleshooting security software issues
http://support.apple.com/kb/TS3125

Firewall, virus-protection, and web-acceleration software can prevent you from connecting to the iTunes Store. You might not be able to connect even if the software appears to be configured to allow full access to the iTunes Store. You can use the MSCONFIG utility to determine if software on your computer is preventing access to the iTunes Store. For detailed instructions, please refer to the following article:

Using Msconfig to troubleshoot conflicts in Windows XP
http://support.apple.com/kb/HT1275

Using Msconfig to troubleshoot conflicts in Windows Vista and Windows 7
http://support.apple.com/kb/HT2292

If the articles above don't help you connect to the iTunes Store, I suggest testing to see if this issue occurs while you are signed in to a new user account on your computer. To learn how to create a new user account in your version of Windows, please read the article below for your operating system:

How to create and configure user accounts in Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/279783

Windows Vista: Create a user account
http://windows.microsoft.com/en-US/wind ... er-account

Windows 7: Create a user account
http://windows.microsoft.com/en-us/Wind ... er-account

Windows 8: Create a user account
http://windows.microsoft.com/en-us/wind ... er-account

Once you are signed in to this new user account, open iTunes and try to connect to the iTunes Store. If you can connect without error, then you’ve identified that the issue is with the previous user account that you were using. You may want to consider adopting this new account as your user account and transferring your files from the old account to your new one.

If you require more assistance, you may wish to call our AppleCare technical support team. A technical Advisor will be able to tell you about Apple's complimentary and fee-based support options as well as assist you in determining what option might be most helpful in this case. To find the appropriate phone number, please visit:

Contacting Apple for support and service
http://support.apple.com/kb/HE57

Another option is to simply describe your issue using our website and arrange for an Apple Expert to call you. Using this option, you can receive a phone call now, or make an appointment to have an Apple Expert call you later if that is more convenient. To explore this option, please visit the Express Lane:

https://expresslane.apple.com/

I hope this can help. Have a nice day.

Sincerely,

Allison
iTunes Store/Mac App Store Support
http://www.apple.com/support/itunes/ww/

درسته که این جناب Allison در زمینه مشکل من تخصص ندارن، بنابراین دادن راه حل هایی که تو شرح در خواستم به انجام شون اشاره کردم رو میشه ازش گذشت… ولی آخه وقتی تو فرم اطلاعات اولیه گفتم که کامپیوتر من مک ه و تو متن هم چندین بار به مک و برنامه هایی که فقط در مک هست اشاره کردم، چه دلیلی میتونه وجود داشته باشه که همه راه حل های پیشنهاد برای نسخه های مختلف ویندوز رو برای من فرستاده!؟
•••
پ.ن: اگه کسی در مورد مشکل من در مک و 12gift ایده ای داره ممنون میشم کمک کنه.
MacBook Pro 990:
13" Unibody, CPU: 2.26GHz, RAM: 5 GB, SSD: 250GB, HDD: 1TB
OSX 10.15.3
•••
iPhone 4S: 32GB
iOS 9.5.3
•••
iPhone 7Plus: 128GB
iOS 14.2
•••
iPad Air 2: 64GB-4G
iOS 14.2
نماد کاربر
Amir_S
Site Admin
 
پست‌ها : 1794
تاریخ عضویت: 16 ژانویه 2010, 22:00
محل سکونت: تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط saeidk » 28 دسامبر 2013, 01:28

ببخشید شاید کمی بی ربط باشه ولی مگه اونها به تماس از ایران جواب می دن؟
دوست من با شوق و ذوق فراوان و با این که تردید داشت بین اندروید و آی فون، رفت یه ۵اس خرید ولی هرکاری کردیم یک هفته است که نتونستیم براش اپل آی‌دی درست کنیم و خلاصه حسابی ناراحته چون هیچ برنامه ای نمی تونه بگیره.
نماد کاربر
saeidk
 
پست‌ها : 1143
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2005, 19:20
محل سکونت: ایران-تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Ilia » 28 دسامبر 2013, 02:57

سعید جان،

روی مکت با ویپی‌ان یه یوزر جدید با آیکلادی برای اون درست کن. در آیتونزش هم برو و اطلاعات استورش رو میزون کن.
بعد اطلاعاتش رو بده تا به آیفونش وارد کنه.

وقتی این کار رو بکنه یه ایمیل به آدرسی که به اپل داده میاد تا کانفرم کنه که این آیفون متعلق به اکانتشه که خب بایستی کانفرم کنید.

اگه همه چی درست کار کرد، بعدا اون یوزر رو ارز روی مکت دیلیت کن. مکت بایستی لاین به بالا باشه.
نماد کاربر
Ilia
Site Admin
 
پست‌ها : 6176
تاریخ عضویت: 25 سپتامبر 2006, 01:01
محل سکونت: کانادا

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Mehdi.y » 28 دسامبر 2013, 08:11

البته ایلیا جان برای ما که کارت اعتباری نداریم از این طریق عمل نمیکند چون بعد از اینکه کارهایی که گفتی انجام دادیم از ما اطلاعات کارت اعتباری میخواهد تا آن را ندهیم اپل ایدی فعال نمیشود. بهترین راه که من تا الان چندین اپل ایدی از رویش ساخته‌ام این است که در ایتونز مکتان روی یک برنامه رایگان کلیک کنید بعد که ازتان اپل ایدی خواست روی ایجاد حساب جدید رفته و انجا در قسمت کارت اعتباری گزینه none را میبینید بقیه فرم را پر کنید تا اپل ایدیتان درست ثبت شود.
Mehdi.y
 
پست‌ها : 557
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2010, 20:41

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط saeidk » 28 دسامبر 2013, 12:08

ممنون. این روش تا چند هفته پیش درست بود ولی به‌تازگی از ایران ارور می‌ده و نمی‌شه بری در اپ استور و اگر همه با قندشکن بری توی مرحله آخر با این که none هم هست و آدرس هم پر می‌شه ولی باز قبول نمی‌کنه مثل این عکس:

تصویر
نماد کاربر
saeidk
 
پست‌ها : 1143
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2005, 19:20
محل سکونت: ایران-تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Masiha » 28 دسامبر 2013, 17:30

آدرس و کدپستی هم بایستی با یکدیگر مطابقت داشته باشند
می‌توانید از این سایت کمک بگیرید: Fake Name Generator
 MacBook Air MC504LL/A (Late 2010) - iPhone 6 Plus
نماد کاربر
Masiha
Site Admin
 
پست‌ها : 279
تاریخ عضویت: 23 ژانویه 2011, 12:46
محل سکونت: تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Amir_S » 28 دسامبر 2013, 19:08

من حدود ۱۰ روز پیش برای یکی از دوستان درست کردم، هیچ مشکلی هم نبود.
آدرس رو هم برای اینکه بعدا برای کسی دردسر نشه آدرس یه اپل استور دادم :)
نکته ای که هست اینه که علاوه بر معتبر بودن آدرس و زیپ کد و... آی پی شما هم باید مال اون کشوری باشه که آدرس‌ش رو دادید.
MacBook Pro 990:
13" Unibody, CPU: 2.26GHz, RAM: 5 GB, SSD: 250GB, HDD: 1TB
OSX 10.15.3
•••
iPhone 4S: 32GB
iOS 9.5.3
•••
iPhone 7Plus: 128GB
iOS 14.2
•••
iPad Air 2: 64GB-4G
iOS 14.2
نماد کاربر
Amir_S
Site Admin
 
پست‌ها : 1794
تاریخ عضویت: 16 ژانویه 2010, 22:00
محل سکونت: تهران

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط Mehdi.y » 28 دسامبر 2013, 20:53

من خودم ۳ روز پیش درست کردم اگر ادرس جایی را بدهید که در اون ایالت مالیات نگیرند بهتر است یادمه علی قزوینی اینو بهم گفت و لیستی هم بهم داد اما الان پیداش نمیکنم برای ما که در اونجا زندگی نمیکنیم دادن مالیات دیگر خیلی زور است.
Mehdi.y
 
پست‌ها : 557
تاریخ عضویت: 24 اکتبر 2010, 20:41

پاسخ: iTunes — آیتونز

پستتوسط saeidk » 28 دسامبر 2013, 23:04

آدرس رو که از همون سایت برداشتم موضوع اینه که از داخل ایران ارورهای متفاوتی می ده
با قندشکن هم که ادرس با آی پی فرق می کنه و اصلا آی پی قندشکنها رو می فهمه
نماد کاربر
saeidk
 
پست‌ها : 1143
تاریخ عضویت: 17 دسامبر 2005, 19:20
محل سکونت: ایران-تهران

قبلیبعدی


بازگشت به آیپاد، آیفون، آیپد، آیتیونز و آیکلاد


کاربران حاضر در این انجمن: بدون کاربران آنلاین و 14 مهمان