andalibi نوشته است:توی اینترنت پیدا کردم . .به وفور.
یه عده گفته بودند بردیم اپل و بدون گارانتی برامون درست کرد
یه عده گفته بودند بردیم اپل و برامون کارت رو رایگان عوض کرد
من واقعا نفهمیدم چی به چیه آخر. . .در مورد گزارش به اپل یه سوال دارم! جز discussion جای دیگه ای هست که مستقیم به خود اپل گزارش گزارش کنیم؟!
ایلیا جان این که میگی ممکنه مشکل نرم افزاری پیدا کرده باشه. . من توی اپل هیچ آپدیت firmware ندیدم برای مک پرو! ولی من خودم هم فکر میکنم مشکل نرم افزاریه
در مورد downgrade هم من فکر میکردم این کار غیر عملیه. . ولی باز ترجیح میدم این کار رو نکنم!!
کاربران حاضر در این انجمن: بدون کاربران آنلاین و 25 مهمان